Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Ha posat en marxa una campanya de micromecenatge, juntament amb CaixaBank.
120
“T’imagines un món sense pallassos?” És el lema de la campanya de micromecenatge que ha posat en marxa Sonrisa Médica per poder continuar amb la seva activitat. Necessiten 5.500 euros entre avui i el 30 de novembre perquè els pallassos puguin visitar dos pics per setmana els infants hospitalitzats a la planta d’hemato-oncologia pediàtrica de l’Hospital Son Espases.
Des d’aquesta entitat asseguren que la pandèmia ha impactat sobre la seva salut econòmica, ja que han rebut menys aportacions. Les donacions es poden fer a través del web de Sonrisa Médica, i CaixaBank (als caixers, oficines bancàries i per Bizum a l’opció “donar a ONG” i amb el codi 03906). Per cada euro que s’aporti, aquesta entitat financera n’aportarà un altre.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues