Els veïnats han parat taula als carrers després d'acollir curses de joies o d'obstacles
Mancor de la Vall ha celebrat una prèvia de la nit de Sant Joan amb un sopar a la fresca. A diferència d’altres anys, hi ha limitacions d’aforament a les taules, amb un màxim de 20 persones. Però no s’ha limitat que es puguin barrejar veïnats de diferents cases. Ho fan, diuen, per fomentar la germanor entre el poble.
Abans del sopar s’ha celebrat curses de joies, curses d’obstacles o el joc de rompre les olles. Organitzat pel club d’esplai S’Estel, els monitors han tingut un límit de deu infants per cap per restringir els contactes creuats.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici