Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La diva, és per a molts experts la millor cantant que interpreta Rossinni a l'actualitat.
Ha triomfat a la Deustsche Oper de Berlín, la Scalla de Milà, el teatro Real de Madrid o el Liceu de Barcelona. Amb 36 anys s’ha endut les ovacions de tot el món. Ara ella arriba a Mallorca. La soprano rusa Olga Peretyatko ja es prepara per al concert que oferirà aquest divendres al Formentor Sunset Classics. Un espai que ha enamorat l’artista.
La diva, és per a molts experts la millor cantant que interpreta Rossinni a l’actualitat. La figura del bel canto té gran capacitat per arribar a les tesitures vocals més altes. Peretyatko vol a més donar llum al món amb la seva veu.
El programa que interpretarà comptarà amb peces de Puccini o aquesta célebre Ave Maria, de Caccini. Estarà acompanyada per l’orquestra simfònica de les Balears. Serà una oportunitat única per escoltar una de les veus més destacades del planeta.
“Aquí he trobat una energia especial aquí, molt saludable, molt positiva, molta alegria! ens explica.
A més afegeix que “nosaltres necessitem amor i pau. Això és exactament el que volem. La música és la unica cosa que tenim per explicar coses sense paraules, sense polítics. Jo sóc una cantant, i puc ser aquest instrument per dur més alegria més positivitat a aquesta música”.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones