Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

La clausura només afectarà la secció dedicada a la elaboració del producte
Foto: Google Maps
38L’embotelladora que la multinacional americana Pepsi-Cola té al Pont d’Inca tancarà la barrera a finals de febre, segons ha avançat ‘Diario de Mallorca’. Així li ha comunicat la direcció de l’empresa als seus 27 treballadors, així com a la Conselleria de Treball i a l’Ajuntament de Marratxí, on s’ubica aquesta planta. El regidor d’Hisenda i Economia, Miquel Cabot, en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, ha reconegut que entre els empleats afectats hi ha “sorpresa i indignació per perdre el lloc de feina després de tants d’anys”.
Cabot ha reconegut que feia temps que es xerrava que la planta tenia un nivell de producció molt baix i que estava obsoleta, però no s’esperaven un final tan precipitat: La direcció de l’empresa va informar sobtadament: el mateix dia els representants de l’empresa, es va reunir amb representats de l’Ajuntament, de la conselleria de Treball i amb els propis empleats. La companyia ha oferit prejubilacions, indemnitzacions o trasllats a altres centres de feina de la peninsula als 27 treballadors de la fàbrica.
En un principi la clausura només afectarà la secció dedicada a la elaboració del producte, mentre els 200 treballadors del departament de distribució i comercialització que Pepsi té a Balears mantendrien els llocs de feina. “És una empresa més que se’n va. També és vera, però, que és una planta ficada al centre de Es Pont d’Inca, que no era l’ubicació ideal actualment així com ha crescut Marratxí urbanísticament. Se troba encaixonada dins un bloc de pisos. La llàstima són aquests treballadors que perdran la feina, més que el valor de la fàbrica”.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar