X

“Sostenir la família és un paper desenvolupat majoritàriament per les dones”

El taller 'Dona, art i feina', organitzat per l'Ajuntament de Sant Eulària des Riu, escolta la veu de les dones que cerquen espais per compartir experiències

09/03/2026

“Sostenir la família és un paper desenvolupat majoritàriament per les dones”

26

A més de les reivindicacions al carrer aquest diumenge pel Dia Internacional de la Dona, també hi ha espais, com a Santa Eulària, on s’han organitzat tallers per reivindicar la lluita de les dones. Aquest dilluns, a l’espai ‘Dona, art i feina’, han recordat el paper fonamental de les dones per sostenir la família.

Na Marga Marí ha estat cuidadora des que té record i ha dedicat la seva vida a la família. Moltes de les dones que participen en el taller que ha organitzat l’Ajuntament de Santa Eulària són extremenyes i andaluses i van arribar als anys setanta a Eivissa perquè cercaven feina. Amb esforç, han romput estereotips.

Crear espais com aquest taller és una reivindicació. Aquí revelen secrets, com el d’una d’elles que va renunciar a una beca universitària a Jaén per cuidar la família, i també parlen dels obstacles d’una carrera que, diuen, no ha acabat.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT