Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
L’obra de teatre és el resultat d'una residència artística a Santa Maria, el Teatre del Mar i l’auditori de Peguera
La companyia Souvenir d’espectacles estrena aquest diumenge a l’auditori de Peguera “Souvenir”, el resultat de la residència artística que també els ha duit a Santa Maria i al Teatre del Mar.
És el resultat d’una creació col·lectiva sobre la Mallorca turística. “Postals d’una Mallorca totalment inventada, que s’endu el turista, que és com a de plàstic. Aquell record que ens hem inventat per vendre als altres, però que no té res a veure amb la Mallorca que hi ha aquí”, diu el director Joan Fullana.
Aquesta coproducció del Teatre Principal de Palma està protagonitzada per Bel Albertí, Biel Morro, Vicente Villó i Mar Fiol. Completa l’equip el dramaturg Miquel Mas Fiol.
L’obra s’estrena diumenge 4 d’octubre a l’auditori de Peguera i es tornarà a representar dia 11 d’octubre al teatre de Santa Maria del Camí.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja