La companyia Souvenir d’espectacles estrena aquest diumenge a l’auditori de Peguera “Souvenir”, el resultat de la residència artística que també els ha duit a Santa Maria i al Teatre del Mar.
És el resultat d’una creació col·lectiva sobre la Mallorca turística. “Postals d’una Mallorca totalment inventada, que s’endu el turista, que és com a de plàstic. Aquell record que ens hem inventat per vendre als altres, però que no té res a veure amb la Mallorca que hi ha aquí”, diu el director Joan Fullana.
Aquesta coproducció del Teatre Principal de Palma està protagonitzada per Bel Albertí, Biel Morro, Vicente Villó i Mar Fiol. Completa l’equip el dramaturg Miquel Mas Fiol.
L’obra s’estrena diumenge 4 d’octubre a l’auditori de Peguera i es tornarà a representar dia 11 d’octubre al teatre de Santa Maria del Camí.
Educació es reunirà en les pròximes setmanes amb un grup d'experts i representants de la comunitat educativa per crear un nou decret que definirà com s'aplica aquesta mesura