Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un espectacle de dansa que ja han vist més de 30 milions de persones a més de 20 països
A cops de tacó han aterrat a Mallorca els ballarins d'”Spirit of the dance”. Ara que fa 20 anys que es va estrenar l’espectacle a Las Vegas, els irlandesos tornen a l’illa.
Tot i que la base són els ritmes celtes, l’espectacle trenca les fronteres de la dansa, i hi incorpora balls d’arreu del món.
El “tapdance” o claqué és la base de la funció. 22 ballarins, acompanyats d’un violinista i una cantant, van picant els peus a terra amb un ritme i una precisió gairebé militars.
De les dues hores que dura el xou, prop de la meitat són noves coreografies, nous vestuaris i nous jocs de llum. Des d’aquest dijous, i fins al diumenge, l’esperit de la dansa omplirà l’Auditòrium de Palma
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat