Seleccionador dels Estats Units, entrenador dels Golden State i ara, accionista del Reial Mallorca. Steve Kerr, una de les grans figures de l’NBA i amic personal del president del Reial Mallorca, Andy Kohlberg, s’incorpora al club com accionista. No és l’únic. Recordau que Steve Nash també forma part de l’accionariat del club. La reestructuració del passat 1 de juliol, que significà la sortida oficial de l’entitat de Robert Sarver ha servit per donar entrada a Kerr. Va ser el mateix Kohlberg que li oferí ser un dels propietaris del club i Kerr no ho va dubtar. L’any passat va assistir com a públic a un dels partits del Mallorca i també va fer una xerrada als jugadors. A partir de l’1 de juliol és també un dels propietaris del club.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa