Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
L'Hestia Menorca rep el Gipúscoa (diumenge, 17.00), el quart classificat; el pivot búlgar assegura que l'equip és al camí correcte per sumar més victòries
Diumenge és el torn de l’Hestia Menorca. A les cinc del capvespre rebran el Guipúscoa a Bintalfa amb l’objectiu de tornar al camí de la victòria després de dues derrotes. El pivot búlgar Emil Stoilov ha analitzar per a IB3 el partit contra el quart classificat.
Els decibels tornen a Bintalfa, que recupera les constants vitals de la LEB Or diumenge contra el Guipúscoa. Després d’una setmana sense activitat per l’aturada de les seleccions, l’Hestia Menorca viu un altre dels episodis de camí cap a la permanència.
Amb la lliga apagada, però el mercat activat, el club ha obert la porta de sortida a Maxime Yomi. El pivot francès ha partit al Benicarló, de la LEB Plata, i ha deixat orfe d’efectius el joc interior de l’equip.
Després de dues derrotes consecutives contra el líder de la competició, el Menorca vol recuperar el camí perdut. Emil Stoilov, amb mitjanes de 6,5 punts i 5 rebots per partit, sap que ha arribat el moment de la veritat. La primera gran batalla, diumenge a partir de les 17.00, contra un dels membres de la noblesa de la lliga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'Associació per a la Protecció dels Animals Assilvestrats de Menorca ha lliurat la sol·licitud del projecte al Consell, el Govern balear i ajuntaments