Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El cineasta Toni Bestard està darrere el videoclip que dona nom al disc
“Carrer amor” forma part del darrer treball de Suasi i els Electrodomèstics. Un disc en el qual el leitmotiv és, precisament, l’amor. “Que triomfi sempre l’amor” és un treball alegre i compromès que s’allunya de la introspecció del disc anterior. El cineasta Toni Bestard està darrere el videoclip que dona nom al disc.
Als directes, també hi haurà novetats. L’il·lustrador Diego Ingold acompanyarà la banda damunt els escenaris, fent pintures en viu, úniques a cada concert.
Podreu escoltar el nou treball de Suasi i els Electrodomèstics dia 31 d’octubre al Teatre Xesc Forteza de Palma. Una cita amb l’amor a través del rock.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra