Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El cineasta Toni Bestard està darrere el videoclip que dona nom al disc
“Carrer amor” forma part del darrer treball de Suasi i els Electrodomèstics. Un disc en el qual el leitmotiv és, precisament, l’amor. “Que triomfi sempre l’amor” és un treball alegre i compromès que s’allunya de la introspecció del disc anterior. El cineasta Toni Bestard està darrere el videoclip que dona nom al disc.
Als directes, també hi haurà novetats. L’il·lustrador Diego Ingold acompanyarà la banda damunt els escenaris, fent pintures en viu, úniques a cada concert.
Podreu escoltar el nou treball de Suasi i els Electrodomèstics dia 31 d’octubre al Teatre Xesc Forteza de Palma. Una cita amb l’amor a través del rock.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella