El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Podrà tenir dos càrrecs, tot i que l'executiva Balear ho va prohibir fa dues setmanes
162
La presidenta del PP de Menorca, Misericòrdia Sugranyes, podrà ser alhora consellera insular i diputada al Parlament Balear. D’aquesta manera guanya el pols al president regional, Biel Company, i aconsegueix compaginar dos càrrecs tot i que l’executiva balear va aprovar fa dues setmanes no permetre aquesta situació.
En una entrevista a IB3 Ràdio, Sugranyes avança que encapçalarà la llista dels populars al Consell Insular de Menorca i que ocuparà llocs de sortida pel Parlament, tot i que no podrà ser nombre 1. Una decisió, que també fa seva el líder del PP Eivissenc, Vicent Marí, i respon al clam dels populars de les illes menors de tenir veu també a la cambra autonòmica. L’acord implica que tan sols cobrarà un sou públic, de manera que en cas d’obtenir representació a les dues institucions haurà de renunciar-ne a un.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals