Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Un dels col·lectius que més ho pateix és el jovent LGTBI, per culpa de l'homofòbia
Sèries de ficció d’èxit com ‘Per 13 raons’ (Netflix) ja ha començat a tractar el suïcidi. I és que les dades son esfereïdores: només a les Balears, cada quatre dies, una persona es lleva la vida. Avui dilluns, Dia mundial de prevenció del suïcidi se’n demana més implicació, no només per part dels professional de salut mental sinó també de les institucions o els mitjans de comunicació.
Un dels col·lectius que més pateix és el jovent, en què el suïcidi és la segona causa de mort. Però les persones LGTBI en aquesta franja d’edat pateixen un factor que els fan ser més vulnerables a l’autolòsi: l’homofòbia.
Davant factors en persones com la depressió o la baixa autoestima, s’ha d’augmentar els factors protectors per prevenir del suïcidi.
El suïcidi: un tema tabú i gairebé prohibit en el passat, però que ara surt a la llum per erradicar-lo.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya