Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un dels col·lectius que més ho pateix és el jovent LGTBI, per culpa de l'homofòbia
Sèries de ficció d’èxit com ‘Per 13 raons’ (Netflix) ja ha començat a tractar el suïcidi. I és que les dades son esfereïdores: només a les Balears, cada quatre dies, una persona es lleva la vida. Avui dilluns, Dia mundial de prevenció del suïcidi se’n demana més implicació, no només per part dels professional de salut mental sinó també de les institucions o els mitjans de comunicació.
Un dels col·lectius que més pateix és el jovent, en què el suïcidi és la segona causa de mort. Però les persones LGTBI en aquesta franja d’edat pateixen un factor que els fan ser més vulnerables a l’autolòsi: l’homofòbia.
Davant factors en persones com la depressió o la baixa autoestima, s’ha d’augmentar els factors protectors per prevenir del suïcidi.
El suïcidi: un tema tabú i gairebé prohibit en el passat, però que ara surt a la llum per erradicar-lo.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans