Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Es preveu que comencin a funcionar en les properes setmanes
En les darreres 48 hores han arribat a les Illes gairebé 200 persones de manera irregular. Ho han fet a bord de 13 embarcacions. La majoria han estat interceptades a la mar prop de la costa de Formentera. Les tres darreres en aigües de Cabrera, aquest matí.
Enguany han arribat a les Balears prop de 5.200 migrants. Mentrestant, l’Estat reforça les intal·lacions per a l’acollida provisional d’aquestes persones.
Les estructures dels envelats instal·lats al port de Botafoc, a Eivissa, i al port de la Savina, a Formentera, ja estan enllestides, ara es treballa per ultimar-ne els detalls de l’interior. En el cas d’Eivissa, l’estructura té una superfície de 400 metres quadrats.
La de Formentera és més reduïda. Estarà equipada també amb lliteres, cadires i banys. Continuarà sense tenir, però, una dotació de la Creu Roja. Sí que hi haurà un magatzem amb estris útils per a la primera atenció.
Fins ara l’illa de Formentera no tenia un espai habilitat per a aquesta primera atenció als migrants que arribaven a l’illa.
Aquests espais estaran totalment enllestits en les pròximes setmanes.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca