Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Na Carme i en Marc parteixen aquest diumenge a recórrer Europa i Àsia durant un any amb el seu vehicle camperitzat
Durant anys ha estat un somni. I en qüestió d’hores serà una realitat. Na Carme i en Marc parteixen a la Xina. I ho fan en furgoneta. Milers d’hores i kilòmetres que compartiran en poc més de 3 metres quadrats. Anys d’estalvis i inversions per deixar a punt el seu vehicle, que ara també serà casa seva. Llit, cuina, bany. Tot, en aquest espai reduït.
Aquest diumenge agafaran un vaixell i partiran cap a França. Travessaran Europa fins a Turquia. Passaran per l’Iran, el Pakistan, l’Índia i el Nepal. Llavors creuaran el sud-est asiàtic, per arribar a la Xina, creuar fins a Mongòlia i tornar a Europa pel Kazakhstan. Ara, ja està tot a punt per sumar kilòmetres. I que comenci l’aventura.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat