Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Els treballadors es tornen a concentrar, per tercer dia, a l'hospital de Menorca per demanar la seva readmissió
Treballadors de l'hospital Mateu Orfila de Menorca
71Suport de les UCI de Son Espases i Can Misses al cap destituït de l’UCI del Mateu Orfila. Els treballadors del centre hospitalari de Palma han enviat una carta a la gerència del Mateu Orfila expressant el seu malestar per la destitució de Ramón Fernández-Cid. L’hospital de referència de les Illes Balears mostra el seu suport total a Fernández-Cid “pel seu treball incansable des que va arribar a l’illa fa més de vint anys”, a més de la seva labor en la gestió de la pandèmia actual. En la seva carta, destaquen la posada en marxa per part de Fernández-Cid del servei de medicina intensiva quan no exisitia, el que va suposar un salt qualitatiu en l’atenció al pacient crític a Menorca.
Aquest divendres, com ahir i dimecres, traballadors i pacients tornaran a sortir a les portes del centre per protestar contra el nou nomenament i tornaran a demanar la dimissió del gerent, Romà Julià.
Per la seva part, el Servei de Salut reafirma la confiança en el gerent del Mateu Orfila.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors