Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Consulta aquí els horaris modificats i les freqüències afectades
Suspesos durant tota la setmana els trens exprés entre Inca i Palma per una avaria. La incidència, però, no afecta el metro. Els Serveis Ferroviaris de Mallorca han observat, en alguns trens, un deteriorament avançat de les peces.
Per això ha decidit que no poden circular fins a solucionar-ho. L’empresa ha obert també un expedient a l’empresa de manteniment per no haver pres mesures amb antelació per evitar l’afectació del servei.
L’exprés Manacor – Inca de les sis i cinquanta nou del dematí també se’n veurà afectat.
D’aquesta manera, no sortiran els Palma-Inca de les 6.07 i 7.45 hores i les següents sortides seran a les 6.17 i 7.50 hores, amb pocs minuts de diferència respecte dels serveis exprés.
Des de Inca-Palma no sortiran els de les 6.50, 7.33 i 8.33, sortint els de les 6.56, 7.39 i 8.39, amb pocs minuts de diferència. Tampoc no sortirà l’exprés Manacor-Inca de les 6.59, però sí que ho farà abans el servei de tren ordinari a les 6.25 hores i el posterior de les 7.25.
Tots els altres serveis no exprés, és a dir, el que fan les aturades totes les estacions, es realitzaran amb normalitat.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears