Després d'una aturada de més d'un any, el Consell de Mallorca ha fet públic el nou traçat, que arribarà fins a l'aparcament de sa Clota
396
El Consell de Mallorca ha fet pública la segona versió del projecte de la variant nord d’Artà. Després d’estar aturat durant catorze mesos, s’han recollit un seguit de canvis a proposta de l’Ajuntament d’Artà i d’alguns veïnats per modificar el traçat de la carretera. El principal canvi és que s’ampliarà la via que connecta el final de la Ma-3333 amb l’aparcament de sa Clota, als peus del santuari de Sant Salvador. És un tram de 290 metres que s’eixamplarà per tal que hi hagi dos carrils ben delimitats.
El cost total del segon projecte està previst en un màxim de 7 milions d’euros, dels quals 6,7 es destinaran a la licitació de les obres. La resta serviran per pagar les expropiacions, les intervencions en patrimoni i la gestió dels residus de construcció. En declaracions a IB3 Notícies, el batle d’Artà, Manolo Galán, ha afirmat que “consentiren que es retardàs el projecte” per tal de recollir aquestes modificacions, ja que el vial on acabava la variant era “una carretera estreta de quatre metres d’ample i dos camions no hi passaven al mateix temps”.
El BOIB ha publicat aquest dissabte l’anunci de l’aprovació inicial del projecte de construcció. Atès que es tracta d’una segona versió, s’ha d’obrir un nou període d’informació pública. Hi haurà trenta dies hàbils per presentar-hi al·legacions. Durant la primera versió del projecte, onze particulars varen presentar escrits per tal de modificar el projecte.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals