Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
És un projecte redactat per l'arquitecte Marià Castelló i que té per objectiu millorar la protecció i l'accessibilitat d'aquest bé patrimonial
El projecte de restauració i reordenació de sa capella de sa Tanca Vella de Formentera preveu retirar-ne materials poc adequats que es van utilitzar en intervencions prèvies, com el ciment industrial, i substituir-los per materials tradicionals, com la pedra calcària o la fusta. També es pretén que l’entorn sigui més accessible i adient.
El pressupost per a aquesta intervenció és de més de 200.000 euros i el termini d’execució és de sis mesos. Prèviament, el 2021 i amb l’objectiu d’acostar el patrimoni a la ciutadania, ja es van retirar les tanques que delimitaven sa capella de sa Tanca Vella.
Amb el mateix objectiu, també es van eliminar les reixes que delimitaven el ‘castellum’ romà de Can Blai, i, pròximament, aquesta mateixa intervenció es farà al jaciment de Cap de Barbaria II.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals