La dona de 34 anys que va patir una agressió masclista de la seva exparella a Sant Antoni de Portmany i que romania ingressada a la Unitat de Cures Intensives (UCI) de la Policlínica del Roser ha estat traslladada a planta, on continua recuperant-se, segons han informat des del mateix grup sanitari.
A causa de la brutal agressió, el passat 15 de febrer, la dona va patir un traumatisme cranioencefàlic i va haver de ser intervinguda quirúrgicament en dues ocasions. Ara es troba estable, amb una evolució favorable, i ha iniciat un programa de rehabilitació intensiva. En l’agressió també resultaren ferides lleus la mare i la germana de la víctima.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.