Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Està a la disposició del públic als bancs i la resta d'entitats de crèdit
126
Avui dilluns estarà a la disposició del públic als bancs i la resta d’entitats de crèdit la moneda de 30 euros commemorativa del 1.300 aniversari del Regne d’Astúries, on apareix per primera vegada una efígie de la princesa Elionor, que ha estat objecte de polèmica per la seva aparent manca de realisme.
L’anvers mostra el perfil esquerre de l’hereva de la Corona al costat del perfil de Felipe VI i, quan aquesta nova moneda de col·lecció va ser presentada el juliol passat, la imatge va rebre crítiques perquè, a diferència de l’efígie del seu pare, era difícil reconèixer en ella els trets autèntics de la princesa d’Astúries.
La Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre (FNMT) té previst encunyar un màxim d’un milió d’aquestes noves monedes de plata i coure, que en el seu revers reprodueixen, en color, l’escut del Principat sobre una cinta amb els colors de la bandera d’Espanya, acompanyat tot això per la llegenda ‘1.300 aniversario Reino de Asturias’ en sentit circular.
‘Felipe VI y Leonor Princesa de Asturias’ és, per la seva banda, la llegenda que envolta en l’anvers les efígies del rei i l’hereva de la Corona, al costat de la paraula ‘España’ i l’any d’encunyació ‘2018’.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili