Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
De moment es desconeixen els motius pels quals el cotxe de la víctima va envair el carril contrari
                        Aquest divendres migdia han sortit de l’hospital Mateu Orfila de Menorca les dues persones que havien resultat ferides a l’accident de trànsit que ahir va causar la mort d’una dona de cinquanta-sis anys. El xoc frontal entre un turisme i un autobús escolar va posar fi ahir a dos anys sense víctimes mortals a les carreteres de Menorca.
A hores d’ara, es desconeixen els motius pels quals el cotxe conduït per la víctima mortal va envair el carril contrari de la carretera Maó a Fornells per col·lidir contra el microbús, que circulava en sentit contrari amb un sol menor a bord.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes