Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
De moment es desconeixen els motius pels quals el cotxe de la víctima va envair el carril contrari
Aquest divendres migdia han sortit de l’hospital Mateu Orfila de Menorca les dues persones que havien resultat ferides a l’accident de trànsit que ahir va causar la mort d’una dona de cinquanta-sis anys. El xoc frontal entre un turisme i un autobús escolar va posar fi ahir a dos anys sense víctimes mortals a les carreteres de Menorca.
A hores d’ara, es desconeixen els motius pels quals el cotxe conduït per la víctima mortal va envair el carril contrari de la carretera Maó a Fornells per col·lidir contra el microbús, que circulava en sentit contrari amb un sol menor a bord.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles