Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Guillem Seguí assegura que per evitar lesions s'ha de controlar el ritme i el temps d'exercici
Són molts els que ja tenen ganes que arribi el dia de poder sortir al carrer a passejar o a fer esport. Obviament, però, tothom ha de tenir certa precaució. Per aquest motiu, el nostre entrenador de capçalera, Guillem Seguí del programa d’IB3 “Tothom a casa en forma”, ens fa una sèrie de recomanacions.
Els consells van dirigits tant a aquells que tornin a fer exercici després del confinament com pels que no havien corregut mai però s’han motivat després de més d’un mes i mig tancats a casa.
El més important, diu Seguí, és controlar el ritme i els temps i no voler córrer a la màxima intensitat el primer dia. L’objectiu és evitar lesions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles