La Misericòrdia de Palma ha acollit la gala inaugural del festival, amb l'estrena mundial de 'Quest', l'òpera prima de la directora mallorquina Antonina Obrador
La Misericòrdia ha acollit la gala inaugural de la 13a edició de l’Atlàntida Mallorca Film Festival aquest dilluns capvespre. Per a l’ocasió, ha tengut lloc l’estrena mundial de ‘Quest’, l’òpera prima de la directora mallorquina Antonina Obrador.
A l’estrena, hi han assistit unes 600 persones; entre els convidats, s’hi han trobat els actors protagonistes de la pel·lícula en qüestió i la seva directora. El film, enregistrat a Mallorca, concretament entre Felanitx i sa Dragonera, es mou entre el misteri i la fantasia, i es tracta d’una producció associada d’IB3 Televisió. A més, abans de la projecció de l’obra audiovisual, els assistents han gaudit de l’actuació musical de la catalana Queralt Lahoz, encarregada d’encetar, l’edició d’enguany, que s’allargarà fins al dia 30 de juliol.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes