La Misericòrdia de Palma ha acollit la gala inaugural del festival, amb l'estrena mundial de 'Quest', l'òpera prima de la directora mallorquina Antonina Obrador
La Misericòrdia ha acollit la gala inaugural de la 13a edició de l’Atlàntida Mallorca Film Festival aquest dilluns capvespre. Per a l’ocasió, ha tengut lloc l’estrena mundial de ‘Quest’, l’òpera prima de la directora mallorquina Antonina Obrador.
A l’estrena, hi han assistit unes 600 persones; entre els convidats, s’hi han trobat els actors protagonistes de la pel·lícula en qüestió i la seva directora. El film, enregistrat a Mallorca, concretament entre Felanitx i sa Dragonera, es mou entre el misteri i la fantasia, i es tracta d’una producció associada d’IB3 Televisió. A més, abans de la projecció de l’obra audiovisual, els assistents han gaudit de l’actuació musical de la catalana Queralt Lahoz, encarregada d’encetar, l’edició d’enguany, que s’allargarà fins al dia 30 de juliol.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703