Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Fa més de 12 anys que aquesta xarxa de protecció forma part d’una de les portalades barroques més importants de Mallorca. “Tenim problemes de brutor, materials impropis i també d’estabilitat amb les figures escultòriques”, ha explicat avui Francesc Vicens, vicari de Patrimoni Històric i Cultural de Mallorca.
Ara arrenca la primera fase de restauració amb els estudis i la redacció del projecte. Tot plegat amb l’objectiu que comenci abans de final d’any. “Calculam que serà una neteja i una consolidació sobretot dels elements del timpà i això permetrà eliminar la xarxa”, afegeix Vicens.
Tendrà un cost de 150.000 euros. Des del Consell asseguren que “és una prioritat” conservar i protegir el Patrimoni de Mallorca i des de Cort agraeixen tota aposta a la candidatura “Capital Cultural Europea 2031”.
Aquest és un dels 22 projectes de la Comissió Mixta entre la institució mallorquina i el Bisbat de Mallorca amb l’objectiu de restaurar, conservar i digitalitzar el patrimoni cultural de l’illa. El Consell hi destinarà gairebé un milió d’euros.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals