Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Entre la compra i la reforma, el projecte suposarà 9 milions d'euros d'inversió
D’aquí a pocs dies, s’instal·laran les bastides per començar a enderrocar tota la part interior del cine Capitol de Pollença. De l’edifici actual, se’n conservarà la façana, mentre que l’interior es convertirà en un espai polivalent. Les obres comencen 10 anys després que l’Ajuntament compràs l’edifici i s’ha esperat al mes d’octubre per no interferir amb la temporada turística.
Situat al centre del poble, el cine va funcionar des dels anys 40 fins al 2001. Té un valor sentimental per moltes generacions de pollencins. Les obres duraran 19 mesos i, entre la compra i la reforma, suposaran una inversió de 9 milions d’euros.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat