Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
"Febrer Negre" arrenca amb presentacions de llibres, projeccions, un concert i fins i tot un nou còctel
La novel.la negra torna a ser protagonista durant tot aquest mes de febrer, gràcies a la iniciativa de les llibreries Embat i Quars de Palma. El festival “Febrer Negre” arranca avui horabaixa i s’allargarà fins a finals de mes amb tot un caramull de propostes per acostar al públic aquest gènere novel·lístic, que cada vegada té més adeptes.
Un concert de jazz i l’estrena d’un nou còctel se sumaran enguany a les presentacions de llibres, conferències i taules rodones sobre aquest gènere novel·lístic.
El festival de novel·la negra arrencarà a les 6 de l’horabaixa d’aquest dimecres amb l’escriptor Toni Hill, que presentarà Tigres de Cristal a Quars Llibres. També estaran convidats els autors Félix J. Palma o Laura Balagué. Aquest gènere cada cop sedueix més escriptors… i més lectors.
Dia 16 tindrà lloc la ruta criminal pel centre de Palma, en la qual Sebastià Bennàssar repassarà des de la mort d’en Berga fins al cas d’un lladre conegut com a “Spiderman”.
I, és clar, no hi podia faltar el cinema. El cicle Febrer Negre programarà enguany quatre pel·lícules, que es projectaran al teatre Catalina Valls. Des de clàssics com Retorn al passat, del 1947, fins a Asesinato en el Comité Central, amb el detectiu Pepe Carvalho com a protagonista.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €