Andalusia celebrarà eleccions abans de Nadal. La presidenta de la Junta, Susana Díaz, reuneix avui horabaixa amb caràcter extraordinari el Consell de Govern andalús. Segons fonts del partit socialista, tot apunta a que hi haurà un avançament en els comicis autonòmics i que es faran dia 2 de desembre. Díaz ja hauria comunicat aquesta decisió al president del Govern, Pedro Sánchez, i al secretari d’organització del PSOE. De moment la presidenta andalusa no s’ha volgut pronunciar al respecte.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa