Mor un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu

L'anunci es produeix hores abans de la reunió de la Comissió Executiva Federal presidida per Pedro Sánchez
La secretària general del PSOE d’Andalusia, Susana Díaz, ha sol·licitat l’avançament de les primàries per a triar la persona que encapçalarà la candidatura dels socialistes per a les pròximes eleccions autonòmiques. Al mateix temps, ha confirmat la seva intenció de concórre-hi. Les eleccions andaluses estan inicialment previstes per a finals del 2022.
L’anunci de Díaz es produeix hores abans de la reunió de la Comissió Executiva Federal presidida per Pedro Sánchez, en la qual analitzarà la derrota que el PSOE ha sofert a Madrid i on està previst que es convoqui aquest procés de primàries a Andalusia.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears