Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El poeta Pere Gomila ha centrat la seva conferència en reptes com la gestió de l'aigua
Menorca ha celebrat aquest dimarts capvespre el concert de Sant Antoni al Teatre Principal de Maó i el plenari institucional de la Diada del Poble de Menorca a la seu del Consell insular.
Durant el ple de Sant Antoni la presidenta de Menorca, Susana Mora, ha destacat les fites competencials assolides per l’administració insular, tot i que diu queda camí per fer sempre des del diàleg amb el Govern. També ha parlat de la importància del turisme. Però ha insistit en la necessitat de preservar l’illa i garantir l’activitat per a les futures generacions.
Després de Mora ha intervingut el poeta, Pere Gomila, qui ha centrat la seva conferència en els trenta anys de la declaració de Menorca com a Reserva de Biosfera i ha emfatitzat alguns dels reptes als quals s’ha d’enfrontar la societat menorquina, com per exemple, el de la gestió de l’aigua.
Per acabar la Diada del Poble de Menorca al Teatre Principal de Maó hi han actuat, a partir de les set del capvespre, el multipremiat pianista maonès, Marco Mezquida, amb l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19