Santa Eulària ha celebrat avui diumenge el seu dia gran, però la pluja ha obligat a cancel·lar la tradicional desfilada de carros, l’acte central, perquè molts dels carros havien de venir des d’altres municipis, com Sant Josep.
El que sí que s’ha celebrat és la missa oficiada pel bisbe Vicent Ribas i l’exhibició de ball pagès amb el grup des Broll. També roman oberta l’exposició de flors al teatre Espanya. Qui també ha fet acte de presència ha estat la presidenta del Govern, Marga Prohens, que ha felicitat els vesins de Santa Eulària i ha celebrat un dia que fa valdre la tradició i les arrels eivissenques.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.