L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Demà a primera hora es repredrà l'exhumació
L’excavadora ha començat a gratar ben prest. Amb la màquina s’aixequen els primers quaranta centímetres de terra, sempre però a les ordres de l’arqueòleg que no dubta a aturar-la si hi troben restes òssies. Després arriba la feina manual. Se sospita que en aquesta zona enjardinada podrien trobar-se les restes de Joan Alemany, exbatle de Búger pel partit Esquerra Republicana Balear.
Per tal de no confondre les restes de l’exbatle amb altres d’enterraments anteriors, els arqueòlegs tenen molt clar qué és el que cerquen. Les restes dels repressaliats de la Guerra Civil mai no estan en posició de decúbit supí. Segons afirma el coordinador de les tasques d’exhumació a Mallorca, Jaume Servera.
Si no hi troben res, es preveu que s’ampliï l’àrea de recerca d’aquesta zona més antiga del cementeri i que les tasques d’exhumació es perllonguin durant tota la setmana. Aquesta és l’onzena fossa que s’obre per part de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports aquesta legislatura. Les pròximes seran les de Manacor i Llucmajor on ja s’han fet estudis previs.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues