Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Els acusats han reconegut els fets i han acceptat dos anys de presó. També han indemnitzat la víctima amb 150.000 euros.
La víctima pateix problemes de mobilitat per mor de l'agressió
192Condemnats a dos anys de presó dos joves alemanys neonazis que van agredir un porter de Megapark per motius racistes. En una vista celebrada aquest dilluns han reconegut els fets i han indemnitzat la víctima amb 150.000 euros. El tribunal ha acceptat la petició del seu advocat perquè no entrin a presó, però els prohibeix venir a Balears durant 5 anys. A més, no poden acostar-se a l’home a manco de 500 metres ni comunicar-se amb ell. La lesió medul·lar causada per l’agressió li ha deixat malmesa la mobilitat a la part esquerra del cos.
Els acusats varen apallissar i insultar la víctima per motius racistes
Els fets es varen produir fa dos anys a la coneguda discoteca de s’Arenal. El vigilant va demanar a un amic dels acusats que baixés de l’escenari i aquests el varen apallissar. Els joves duien samarretes amb consignes nazis i varen proferir insults racistes.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu