El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
No els troben des que hi tengués lloc una esllavissada
El mal temps ha fet suspendre les tasques de recerca per trobar els dos treballadors de l’abocador de Zaldibar, al País Basc, on varen desaparèixer aquest dijous.
No els troben des que hi tengués lloc una esllavissada de milers de tones de materials. Segons dades del Govern basc, la deixalleria que va patir el sinistre va registrar més de 500 mil tones de residus i d’aquests, 4.200 eren restes de material de construcció que podien contenir amiant.
El conseller de Medi Ambient, Iñaki Arriola, ha mostrat la seva disposició a donar “explicacions més extenses sobre el control ambiental de la instal·lació”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles