Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
La UTE de la planta de Milà diu que el contracte signat amb el Consell obliga els escorxadors a eliminar les restes a la planta incineradora insular
L’Ajuntament de Ciutadella ha suspès temporalment la tramitació del concurs per enviar les restes de carn a la Península, i amb el qual pretén estalviar el 40% del cost de l’eliminació d’aquest residu.
La Unió Temporal d’Empreses que gestiona la planta de Milà ha presentat al·legacions contra el concurs. Els motius que addueix és que el contracte signat amb el Consorci de Residus Urbans de Menorca obliga els escorxadors a eliminar les restes a la planta incineradora insular, tot i que fer-ho surt més car que no pas cremar els residus fora.
Durant la suspensió de la tramitació del contracte, els serveis jurídics municipals estudiaran el cas. Mentrestant, l’Ajuntament urgeix la implicació del Consell per solucionar definitivament el problema.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit