Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La majoria les han ajornat per al 2021 per no perdre la paga i senyal ja donada als organitzadors
L’església evangèlica va celebrar dissabte un dels pocs casaments que tindran lloc per aquesta primavera a Menorca. Ho van haver de fer amb totes les mesures sanitàries, guardant la distància social entre els convidats i amb mascareta. Dimarts n’hi haurà un altre a Ciutadella. Però la majoria dels nuvis no es volen casar en aquestes condicions i per aquest motiu molts d’ajuntaments i esglésies han vist com s’han anat suspenen o ajornant els enllaços.
Només a Ciutadella, se n’han deixat de celebrar 25 de civils a l’ajuntament i 13 de religiosos a la Catedral. A Maó, 10 en total, as Castell 4, a Alaior 2 i al santuari del Toro 3. Però se n’han suspès moltes més de gent de fora que celebra la cerimònia a finques o a l’aire lliure.
La gran majoria de les noces que s’havien de celebrar aquesta primavera i estiu a Menorca s’han posposat perquè la cancel·lació implica no recuperar la paga i senyal dels organitzadors. Les previstes per al mes de setembre encara no s’han tocat, en espera de l’evolució de la normativa, la qual podria fer encarir el cost final de l’acte.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat