Logo IB3N
X

Suzuki abandonarà el Mundial de Moto GP i Joan Mir apunta cap a Honda

A falta de confirmació oficial, el pilot mallorquí serà company d'equip de Marc Márquez al 2023

03/05/2022

Suzuki abandonarà el Mundial de Moto GP i Joan Mir apunta cap a Honda

206

Terratrèmol a Moto GP. L’escuderia Suzuki, la de Joan Mir, ha decidit abandonar el Mundial quan acabi la temporada. El pilot mallorquí no passa pena. El seu futur està més que aclarit. A falta de confirmació oficial, Mir serà pilot d’Honda al 2023 i compartirà equip amb Marc Márquez.

Un micròfon d’IB3 prenia ahir la metxa, i avui, ha esclatat la bomba. 24 hores després que Joan Mir deixàs entreveure un canvi d’aires a final de temporada, el secret, o secrets, han quedat destapats. El primer és que Joan Mir serà pilot del Team Honda la propera temporada i es convertirà en el nou company d’equip de Marc Márquez. I el segon, motiu pel qual el mallorquí no continuarà vestint de blau l’any que ve, és l’adeu de Suzuki al mundial de Moto Gp. L’escuderia japonesa repetirà el succeït l’any 2012, i deixarà el mundial de motociclisme una vegada que acabi la temporada. El binomi Mir-Suzuki va permetre al mallorquí guanyar l’any 2020 el seu primer títol de campió del món de MotoGP. Després de 3 temporades plegats, Joan Mir farà les maletes en direcció a Honda, on l’esperarà l’heptacampió del món de MotoGp Marc Màrquez.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella