Un brot del virus de la variant delta va obligar a tancar l'activitat comercial, de restauració i els gimnasos
Sydney celebra avui la tornada a la normalitat, després d’estar 100 dies confinada. La ciutat va decidir tancar bars i comerços i va demanar a la gent que quedàs a casa el passat 26 de juny per un brot de la variant delta.
Les autoritats havien marcat que, per aconseguir-ho, el 70 per cent de la població havia d’estar vacunada amb la pauta completa. Així, a partir d’avui les persones que han rebut el vaccí patiran menys restriccions.
Es podran reunir a les cases deu persones només si estan vacunades, i es permet l’obertura de gimnasos, comerços i restauració.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut