Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Un brot del virus de la variant delta va obligar a tancar l'activitat comercial, de restauració i els gimnasos
Sydney celebra avui la tornada a la normalitat, després d’estar 100 dies confinada. La ciutat va decidir tancar bars i comerços i va demanar a la gent que quedàs a casa el passat 26 de juny per un brot de la variant delta.
Les autoritats havien marcat que, per aconseguir-ho, el 70 per cent de la població havia d’estar vacunada amb la pauta completa. Així, a partir d’avui les persones que han rebut el vaccí patiran menys restriccions.
Es podran reunir a les cases deu persones només si estan vacunades, i es permet l’obertura de gimnasos, comerços i restauració.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis