Les peticions han estat diverses, però tots han volgut millorar la seva imatge, important de cara a una entrevista de feina
Una trentena d’usuaris de Ca l’Ardiaca i persones que viuen al carrer han visitat el barber, que els ha fet un canvi de look. Una iniciativa solidària dels Barber Angels. Tallada de cabells i barba. Les peticions han estat diverses, però tots han volgut millorar la seva imatge, cosa que és important de cara a una entrevista de feina.
Fa dos anys que s’organitza aquesta sessió de perruqueria a Ca l’Ardiaca, un centre gestionat per l’IMAS, amb més d’un centenar d’usuaris. I la feina desinteressada d’aquests barbers i perruquers significa molt per a la gent que no té recursos.
Aquí la majoria cerca feina, volen una oportunitat. Barber Angels fa una crida: cerquen voluntaris per continuar amb aquesta tasca que canvia vides.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen