Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Tallada la carretera Ma-10 del mirador de ses Barques al coll de sa Batalla
L'embassament de Cúber aquest divendres.
275Neva intensament a la serra de Tramuntana. Carreteres de Mallorca ha tallat la Ma-10 del mirador de ses Barques al coll de sa Batalla i també l’accés a sa Calobra a primera hora d’aquest divendres. Aquesta darrera ha estat reoberta cap a les 13 hores. Les màquines llevaneus treballen per restablir el trànsit per complet.
La cota baixarà fins als 600 metres aquest divendres i a partir dels 300 dissabte. La neu també enfarinarà els punts més alts d’Eivissa.
Consulta aquí la previsió del temps
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles