Els vehicles s'han de desviar per Peguera
Axí s’han trobat els conductors la carretera d’Andratx. Des de les 10 del matí, s’ha tallat el trànsit del túnel de sa Coma en els dos sentits. Els vehicles s’han de desviar per Peguera. El túnel estarà tancat fins al 23 de desembre. La mateixa data que el túnel de Son Vic, tancat al trànsit des del 2 de novembre. Aquestes intervencions formen part de les obres de millora dels túnels de Peguera que du a terme el Consell de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura