L'advocat dels afectats assegura que presentarà una nova denúncia
L’advocat dels residents de l’assentament de Can Rova 2, a Eivissa, ha assegurat que preveu presentar una nova denúncia perquè dimarts al matí els van tallar la llum. Recordam que sis persones que viuen a aquest assentament ja n’han interposat una contra una comitiva de policies locals de Santa Eulària per un possible delicte de violació de domicili. Asseguren que els agents van entrar el 6 de novembre al terreny on resideixen amb les seves caravanes i infrahabitatges sense una ordre judicial. Els denunciants són afectats pel desallotjament que es va produir a un solar de la mateixa zona el passat 31 de juliol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa