Ens endinsam en un dels tallers d’educació mediambientals de l’Aula de la Mar. Concretament, dins un de dedicat al coneixement del plàncton. Els alumnes de secundària del Col·legi Santíssima Trinitat de Palma han estat els protagonistes; han recollit mostres del port des Portitxol per analitzar-les i veure amb els microscopis aquest conjunt d’organismes que trobam en aigües salades o dolces, i que produeixen, part de l’oxigen necessari per a la vida terrestre.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa