Polèmica a la World Travel Market pels preus turístics d’Eivissa
IB3 Cultura
El taller i la Galeria 6a continuen celebrant els seus 40 anys d’història i, en aquesta ocasió, han organitzat una exposició col·lectiva amb obres de sis artistes. Són Emmanuel Lafont, Pablo Martínez, Fernado Pagola, Carles Valverde, Pepa Satué i Lola Berenguer. Aquests tres darrers han passat per la Casa 6A, on avui horabaixa s’inaugura la mostra.
Les obres exposades son, algunes resultat de setmanes de residència dels artistes al taller, però també n’hi ha d’altres que han estat creades durant aquests darrers anys als seus estudis.
Obra única, escultura i obra gràfica s’ajunten per primera vegada en aquest espai també únic i dedicat des de l’any 1982 a l’art de l’estampació.
El calvianer s'ha inspirat en la toponímia de la seva localitat per crear la imatge d'una santa
També s'estrena el film 'Margalida', òpera prima de les joves mallorquines Francesca Mas i Constança Amengual
A 'Windows 15' l'artista restaura marcs i finestres típiques mallorquines i les converteix en marcs per a les seves fotografies
El festival de cinema documental de referència a les Illes se celebrarà a Palma entre el 4 i el 8...