Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

A la mostra s'exposen obres d'Emmanuel Lafont, Lola Berenguer, Pablo Martínez, Fernando Pagola, Pepa Satué i Carles Valverde
El taller i la Galeria 6a continuen celebrant els seus 40 anys d’història i, en aquesta ocasió, han organitzat una exposició col·lectiva amb obres de sis artistes. Són Emmanuel Lafont, Pablo Martínez, Fernado Pagola, Carles Valverde, Pepa Satué i Lola Berenguer. Aquests tres darrers han passat per la Casa 6A, on avui horabaixa s’inaugura la mostra.
Les obres exposades son, algunes resultat de setmanes de residència dels artistes al taller, però també n’hi ha d’altres que han estat creades durant aquests darrers anys als seus estudis.
Obra única, escultura i obra gràfica s’ajunten per primera vegada en aquest espai també únic i dedicat des de l’any 1982 a l’art de l’estampació.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç