Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Una iniciativa per estimular-los i ensenyar-los valors associats a la feina
Els joves del centre socioeducatiu Es Pinaret de Palma podran fer, un any més, els tallers de cuina organitzats per l’Associació de Cuiners que viuen a les Balears, ASCAIB.
El president de l’organització, Koldo Royo, ha firmat l’acord de renovació del conveni a la conselleria d’Afers Socials. D’aquesta manera, seguiran oferint dues classes setmanals de dues hores.
La iniciativa va començar fa tres anys amb la idea d’oferir nous coneixements a la seixantena de joves que viuen al centre i també de motivar-los i ensenyar-los els valors que s’associen a la feina de la cuina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros