Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Un centre d'estètica en es Canar, a Santa Eulària des Riu, impulsa aquesta iniciativa
Un centre d’estètica en es Canar, a Santa Eulària des Riu, ofereix tallers gratuïts d’autocura facial per a dones que han travessat un procés oncològic. Una iniciativa solidària que pretén ajudar a millorar el benestar tant físic com emocional d’aquestes pacients.
10 dones que travessen o es recuperen d’un càncer es reuneixen una vegada al mes al centre d’estètica Angels of Ibiza per rebre assessorament sobre com netejar i cuidar la pell del rostre
El taller utilitza només productes naturals. L’objectiu de la iniciativa és reforçar l’autoestima de les assistents i ajudar-les a recuperar la seguretat en el seu dia a dia.
El centre d’Estètica Angels of Ibiza ha estat l’artífex d’aquest espai de suport que va més enllà de l’estètica.
Les jornades es fan de manera periòdica i estan obertes a noves participants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros