Continuen les restriccions d’aigua als municipis de la serra de Tramuntana per mor de la sequera. El darrer ajuntament a sumar-s’hi ha estat el d’Esporles. Des d’anit, els veïnats han començat a tenir talls d’aigua des de les 10 de la nit fins a les 7 del dematí en dies alterns.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa