Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Com si fos una nit qualsevol, sense festa de comiat, la nit d’aquest dissabte va ser la darrera de vida del Jazz Voyeur Club. El mític local del barri palmesà de la Llotja de Palma diu adeu a 53 anys de música en viu. Una història que començà amb el Barcelona l’any 1966 i que l’empresari cultural Roberto Menéndez redescobrí l’any 2014.
Per aquesta capsa han passat milers de músics locals, nacionals i internacionals. Per a molts, fou el seu primer escenari i l’inici d’exitosa carrera.
El jazz voyeur ha sobreviscut, no sense dificultats, i amb restriccions municipals d’horaris poc compatibles amb el model de negoci.
Pot ser aquest adeu sigui només un a reveure. No es descarta obrir un nou jazz voyeur a un altre lloc de la ciutat. Pot ser a un hotel.
Els darrers a pujar al petit escenari del jazz voyeur foren Hugo Sócrate amb Maria Vermella i uns clàssics, els Big Yuyu, habituals del ja desaparegut i veïnat Blues Ville. La Llotja es queda òrfena de música en viu. Al seu lloc, s’hi farà un hotel que també desallotjarà en pocs dies l’històric ÁBACO.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor