50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
92 empreses han participat en el saló de bodes, comunions, batejos i festes celebrat a la fàbrica Ramis aquest cap de setmana
Tanca a Inca el Mallorca Dream Day, el saló de bodes, comunions, batejos i tota classe de festa. Segons l’organització, gairebé 3.000 persones hi han passat pel Saló que celebra enguany la segona edició. Entre les 92 empreses participants hi ha molt bones expectatives en vista a l’any que ve.
Roba, càtering, decoració, fotografia i tota la cosa relacionada amb la celebració de bodes, batejos, comunions i qualsevol classe d’esdeveniment s’ha concentrat durant el cap de setmana a la fàbrica Ramis d’Inca. 4 mil metres quadrats d’exposició que ha estat recorregut per molts que planegen una festa.
Les bones previsions de cara a l’any que ve no només són en el cas de bodes, sinó que també a altres esdeveniments de petit format.
El Mallorca Dream Days ha tancat portes avui capvespre després de tres dies on també s’han fet shoow cookings, tallers i activitats infantils.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte