Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Torna a quedar inoperatiu altres 12 hores i obliga a desviar el trànsit amb Alcúdia a través del port de Maó
El port de Ciutadella s’ha tornat a tancar aquest dijous durant quasi 12 hores. El vent de l’oest l’ha deixat inoperatiu a les de les 4 de la matinada i no ha pogut reobrir fins passades les 3 i mitja del capvespre. Aquest fet ha obligat a desviar a Maó el trànsit marítim previst, tant avui com per demà, amb els ports d’Alcúdia i Barcelona.
És la vuitena vegada en cinc setmanes que es tanca el port de Ciutadella, que des de principis de novembre ha vist afectada la seva activitat 12 dies pel mal temps. Un de cada tres dies ha hagut de cancel·lar o desviar els seus trajectes.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar