Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El seu propietari, Gabriel Ferrer, es jubila durant el Carnaval més descafeïnat per la pandèmia
145
L’emblemàtica botiga de disfresses Fiesta-Carnaval de Palma baixa la barrera després de gairebé 53 anys. El seu propietari, Gabriel Ferrer, es jubila, no té relleu i no ha pogut traspassar l’establiment a causa del difícil moment econòmic derivat de la COVID.
Amb una estela de nostàlgia, però també amb il.lusió pel futur, Gabriel s’acomiada aquests dies dels clients en el que serà el seu darrer Carnestoltes, el més descafeïnat de la història. “Em diuen que m’avorriré, però jo vull provar primer d’avorrir-me, em fa il.lusió saber què és”, diu rient als micròfons d’IB3 Ràdio.
Per treure estoc i intentar liquidar els productes, Fiesta-Carnaval fa una oferta de dues disfresses per una, encara que no obtinguin beneficis, ja que enguany no hi ni Rúa, ni festes, ni Rueta. La botiga tancarà definitivament el pròxim 31 de març.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera